Author Topic: Brasil  (Read 1672 times)

Offline AruNeo-BR

  • Curious Wanderer
  • *
  • Posts: 15
  • Country: br
  • Floof-O-Meter: 0
  • Olá,me chamo Aru equero muito novas amizades ;D
    • View Profile
Brasil
« on: February 12, 2020, 03:05:09 am »
Ola , estou voltando a jogar FeralHeart e queria saber se ainda tem Brasileiros por aqui ... quando eu jogava tinha bastante porem muitos sumiram  ::) :(
quem for BR da um up e me add, nao quero andar só  :'( kk
Aproposito  eu criei um grupo la  caso nao me encontrem é FeralHeart Brasil Oficial
« Last Edit: February 12, 2020, 07:38:36 am by AruNeo-BR »

Offline LordSuragaha

  • The Karen Slayer
  • Immortal Legend
  • *****
  • Posts: 11,027
  • Country: 00
  • Floof-O-Meter: 1052
    • View Profile
Re: Brasil
« Reply #1 on: February 12, 2020, 03:05:29 pm »
Welcome back AruNeo <3
On some occasions I do still see some Brazilian players, I do hope you’ll run into them as well. Hope you enjoy your time here with us. If you need any help at any point don’t hesitate to ask.

Offline FriskTheRisk

  • Experienced Traveler
  • **
  • Posts: 122
  • Country: br
  • Floof-O-Meter: 8
  • Also known as BlazeTheLioness
    • BlazeTheLioness
    • View Profile
Re: Brasil
« Reply #2 on: February 12, 2020, 07:48:07 pm »
PT/BR: Bem-vindo(a) de volta, AruNeo! Não, você não é a unica pessoa do Brasil por aqui. XD Eu estou quase sempre no jogo, mas normalmente no contexto do FH eu prefiro falar com os outros em Inglês para que a maioria das pessoas entendam. Eu tenho duas contas com as quais eu costumo entrar no jogo - Esta aqui e a primeira que eu fiz, BlazeTheLioness.

EN/US: Welcome back, AruNeo! No, you're not the only person from Brazil around here. XD I am almost always in the game, but normally in FH's context I prefer to speak with others in English so that most other people may understand. I have two accounts with which I usually get on - This one and the first account I made, BlazeTheLioness.
« Last Edit: February 12, 2020, 07:49:43 pm by FriskTheRisk »

Offline AruNeo-BR

  • Curious Wanderer
  • *
  • Posts: 15
  • Country: br
  • Floof-O-Meter: 0
  • Olá,me chamo Aru equero muito novas amizades ;D
    • View Profile
Re: Brasil
« Reply #3 on: February 13, 2020, 12:13:24 am »
Welcome back AruNeo <3
On some occasions I do still see some Brazilian players, I do hope you’ll run into them as well. Hope you enjoy your time here with us. If you need any help at any point don’t hesitate to ask.
Thanks ♥

Offline AruNeo-BR

  • Curious Wanderer
  • *
  • Posts: 15
  • Country: br
  • Floof-O-Meter: 0
  • Olá,me chamo Aru equero muito novas amizades ;D
    • View Profile
Re: Brasil
« Reply #4 on: February 13, 2020, 12:14:35 am »
PT/BR: Bem-vindo(a) de volta, AruNeo! Não, você não é a unica pessoa do Brasil por aqui. XD Eu estou quase sempre no jogo, mas normalmente no contexto do FH eu prefiro falar com os outros em Inglês para que a maioria das pessoas entendam. Eu tenho duas contas com as quais eu costumo entrar no jogo - Esta aqui e a primeira que eu fiz, BlazeTheLioness.

EN/US: Welcome back, AruNeo! No, you're not the only person from Brazil around here. XD I am almost always in the game, but normally in FH's context I prefer to speak with others in English so that most other people may understand. I have two accounts with which I usually get on - This one and the first account I made, BlazeTheLioness.
OPA  eu te mandei convite de amizade la, to mt alone nao achei brs'
« Last Edit: February 13, 2020, 12:25:30 am by AruNeo-BR »

Offline AruNeo-BR

  • Curious Wanderer
  • *
  • Posts: 15
  • Country: br
  • Floof-O-Meter: 0
  • Olá,me chamo Aru equero muito novas amizades ;D
    • View Profile
Re: Brasil
« Reply #5 on: February 13, 2020, 12:52:39 pm »
a caçada dos brs continua ;-;